Ongi etorria guztioi!

Bilboko Irakasleen Unibertsitate Eskolako ikaslea naiz. Bertan Lehen Hezkuntzako gradua egiten ari naiz.
Blog hau umeen aisialdiaren gaiari lotuta egongo da. Hala nola, abestiak, jolasak eta interesgarria iruditzen zaidan informazio guztia argitaratuko dut. Zuen gustukoa izatea eta hemen plazaratutako guztia interesgarria eta baliagarria gertatzea espero dut.

mis65.gif (4300 bytes)ongietorrimis65.gif (4300 bytes)

2012-10-18

Lehenengo eta oraingo jolasen bilakaera

       Jolasen inguruko sarrera bat egitea pentsatuta neukan, jolasek denboran zehar izan duten aldaketei buruzkoa. Informazioa bilatzean interesgarria iruditu zaidan power point-a aurkitu dut, informazioa modu zehatzean eta adibideen bitartez ematen duelako.
 
     Horregatik, zuei horren bitartez azalpena ematea erabaki dut. Hona hemen informazioa.
 
 



No hay comentarios: